Za delodajalce

MOJ POKOJNINSKI RAČUN

MOJ POKOJNINSKI RAČUN je enostavna in varna aplikacija, s katero lahko hitro in zanesljivo dostopate do pokojninske sheme in podatkov o vašem dodatnem pokojninskem zavarovanju.

MOJ POKOJNINSKI RAČUN omogoča:

  • Hitro in varno dostopanje do podatkov

Na enem mestu lahko dostopate do podatkov o vplačanih premijah in spremljate stanje na pokojninski zavarovalni polici.

  • Komunikacijo z upravljavcem računa

Pošiljajte sporočila upravljavcu pokojninskega računa (obvestite ga o spremembah ali zastavite vprašanje) in prejemajte njegova sporočila.

  • Varno mesto za odlaganje datotek

Na enem mestu lahko varno in hitro odlaga datoteke s podatki o vplačilih premije in o zaposlenih.

KAKO ZAČETI? Enostavno, v štirih korakih:

1.     Kliknite na povezavo do spletne aplikacije “MOJ POKOJNINSKI RAČUN”. Refrenčno številko, ki ste jo prejeli po e-pošti boste vpisali kasneje, pri prvi prijavi.

2.     Ustvarite si REKONO račun, s katerim vzpostavite svojo elektronsko identiteto.

3.     Prijavite se v aplikacijo s pomočjo referenčne številke, ki ste jo prejeli preko e-pošte. Ob prvi prijavi je potrebna tudi registracija.

4.     Lahko začnete z uporabo aplikacije!

Podrobnejša navodila za kreiranje REKONO računa, prvo prijavo in registracijo ter uporabo aplikacije MOJ POKOJNINSKI RAČUN si lahko ogledate TUKAJ.

ZA DELODAJALCE

Če še niste prejeli referenčne kode za dostop do aplikacije, nam pošljite izpolnjeno in podpisano IZJAVO.