Za delodajalce
MOJ POKOJNINSKI RAČUN
MOJ POKOJNINSKI RAČUN je enostavna in varna aplikacija, s katero lahko hitro in zanesljivo dostopate do pokojninske sheme in podatkov o vašem dodatnem pokojninskem zavarovanju.
MOJ POKOJNINSKI RAČUN omogoča:
- Hitro in varno dostopanje do podatkov
Na enem mestu lahko dostopate do podatkov o vplačanih premijah in spremljate stanje na pokojninski zavarovalni polici.
- Komunikacijo z upravljavcem računa
Pošiljajte sporočila upravljavcu pokojninskega računa (obvestite ga o spremembah ali zastavite vprašanje) in prejemajte njegova sporočila.
- Varno mesto za odlaganje datotek
Na enem mestu lahko varno in hitro odlaga datoteke s podatki o vplačilih premije in o zaposlenih.
KAKO ZAČETI? Enostavno, v štirih korakih:
1. Kliknite na povezavo do spletne aplikacije “MOJ POKOJNINSKI RAČUN”. Refrenčno številko, ki ste jo prejeli po e-pošti boste vpisali kasneje, pri prvi prijavi.
2. Ustvarite si REKONO račun, s katerim vzpostavite svojo elektronsko identiteto.
3. Prijavite se v aplikacijo s pomočjo referenčne številke, ki ste jo prejeli preko e-pošte. Ob prvi prijavi je potrebna tudi registracija.
4. Lahko začnete z uporabo aplikacije!
Podrobnejša navodila za kreiranje REKONO računa, prvo prijavo in registracijo ter uporabo aplikacije MOJ POKOJNINSKI RAČUN si lahko ogledate TUKAJ.
ZA DELODAJALCE
Če še niste prejeli referenčne kode za dostop do aplikacije, nam pošljite izpolnjeno in podpisano IZJAVO.